Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Francouzština GUH
Newsletter
30 juin 2018

Červnový kurz NORMANDIE - BRETAGNE

 Katedrála v Chartres – menhiry v Carnacu – tumulus v Kercadu – koupání v oceánu – malebná města Vannes a Dinan – ochutnávka ústřic v Cancale – skaliska v Point du Grouin – klášter Mont Saint Michel – pláž Gold a muzeum vylodění v Arromanches – tapisérie v Bayeux – útesy Etretat – památky a muzea města Rouen.

  • To byl ve zkratce program červnového kurzu ve Francii. A teď dojmy některých účastníků:

  • Bylo to úžasné. Vždy, když jsem si myslela, že jsem viděla to nejkrásnější z celé Francie, jeli jsme na další místo, které bylo ještě nádhernější.

  • Chtěla bych moc poděkovat milým p. profesorkám za to, že jsem si svůj poslední červnový kurz na gymnáziu velmi užila. Myslím, že patřil k těm nejlepším. Procestovali jsme část Evropy a koupali jsme se v Atlantském oceánu. Byl to pro mě velmi silný zážitek. Nejvíce ze všeho se mi líbil Mont Saint Michel. Bylo velice působivé vidět překrásný středověký klášter na ostrově jak při odlivu, tak při přílivu. Jsem moc ráda, že jsem mohla vidět místa, která se pojí s historií – tapisérii v Bayeux, menhiry a dolmeny a místa, kde se vylodili Spojenci za 2. světové války. I když jsme se museli vypořádat s omezeným prostorem na pokojích a v autobuse, dlouhou cestou a přejížděním z místa na místo a krátkými rozchody, myslím si, že tento kurz stál za to. Děkuji.

  • Pěkné výlety, škoda jen, že jsme trávili tolik času v autobuse. Výlety k moři byly krásné, ústřice i Formule 1 zážitek. Crêpes za 1

  • Užili jsme si nádherný kurz plný skvělých zážitků, dobrého jídla a poznávání Francie. Moc se mi tady líbilo a rozhodně ve Francii nejsem naposled.

  • Nejlepší bylo, že mě to donutilo učit se francouzsky.

  • Musím říct, že tenhle výlet/kurz byl nejlepší, který jsem zažil. Nevíce se mi líbily skály ve městě Etretat, protože svojí velikostí a výškou byly ohromující. Další památka, kterou jsem byl nadšen, byl ostrov Saint Michel. Architektura kláštera a hrázděných domů na ostrově byla unikátní a připadal jsem si, jako bych se vrátil časem zpět do středověku. Ostatní památky se mi taky moc líbily. Jediná věc, která mě celkem štvala, byla cesta z ČR do Francie přes Německo a cesta zpátky. Cesta byla zdlouhavá a nudná, ale po čase jsem si zvykl a vůbec mi to nevadilo. Nemůžu se dočkat, až se na tenhle kurz znovu přihlásím. Podle mě je tohle nejlepší kurz ever.

Publicité
Commentaires
Publicité